6.10.10

bz betul la waktu nie

dalam entry kali ni aku nak cerita yang aku banyak terlibat dengan produksi dalam kampus...huhuhu
aku x tau camana nak buat...bab kebanyakan jadual latihan aku yang clashed....tapi aku x dapat tarik diri daripada produksi sebab inilah masanya utk aku tunjukkan yg aku dapat handle masa aku sebenarnya...antara produksi yang aku follow ialah...Muzikal Sweeney Todd, Teater Klasik Pelarian Perang, Kotaku Oh Kotaku,  aku ada pergi audition untuk peTa kak sherry iaitu Janda Setinggan...huhuhuhuhu....
aku x tau lagi apa keputusan dia...hihihi kelas plak aku da ada yg ponteng...aku takut x dapat masuk exam jerr nanti...huhuhu

apa pun.....aku harap semuanya akan dapat dikawal dengan baiklah...huhuhu..sekian jerr utk kali ni.

3 comments:

  1. bha, BAGUS..........!!!!!!!!!!!!!! ESCAPE lae kls.... i LIKE it!!!!!!

    ReplyDelete
  2. abang.. ini mama ni.mama dah baca blog mu ni.. mama mau koberjaya dulu.tumpukan perhatian dengan pelajaran dulu.jangan terlibat banyak produksi .buat masa ni mama minta kau belajar betul2.. masa depan mu kau yangt tentukan berjaya atau gagal....ingat nak jangan gagalkan masa depan mu...

    ReplyDelete
  3. cabaran i2 bagus.... so anip trus brjuang k.... jgn nt di kejar x dpt d kendong brciciran..... so plz... klu u blh pnat 2k produksi napa x utk kelas?!! think bout that k...

    ReplyDelete