28.2.11

apa yg harus aku rasa

pertama sekali, terasa segar setelah keluar dari sawang yg menutup keinginan aku untuk mengupdate blog nie. selama nie mungkin aku terperangkap dalam sesuatu yg x pasti aku ingin percaya ataupun tidak. welcome back to my life dear blog......terasa sangat aku ingin menulis pada saat nie ketika semuanya aku rasa bagai diluar perancangan semua.....mungkin x bisa aku ungkapkan semua....cukup sekadar memberi setitis yang lambat laun akan tersejat oleh matahari...huhuhu

4 comments:

  1. Ucap apa yang terpendam,luah apa yang tersekat,sebab tu apa yang perlu kau lakukan,untuk gembirakan diri kau.
    jangan difikirkan orang yang tak perlu,fikirkan diri kau.
    *senyum*
    from your FRIEND

    ReplyDelete
  2. teda apa2 deekay....juz rindu untuk bermain dengan kata2

    ReplyDelete