22.4.11

ayahanda

wahai follower sekalian

saat nie aku rasa macam nak share sesuatu dengan kamu semua
baru sebentar tadi aku terbaca entry MISS NEMO
which is my sister.

honestly i miss my father
tapi aku x tau apsal aku x dapat nak tunjukan yang aku nie sayang kat dia
memang aku akui
setiap kali aku menghubungi dia
aku asyik nak mintak duit
tapi bukankah itu sebenarnya x perlu
sebab itu adalah tanggungjawab 

pa, abg x tau apa nak cakap
abg rindu bapa
rindu masa lama yg kita pernah ada dulu.

biarlah malam nie aku lena dengan air mata.

3 comments:

  1. ANAKKU YANG TERSAYANG..
    HIDUP INI PENUH SEKSAAN UNTUKKmu, mama adakalanya sesali perkahwinan mama dengan bapa kamu tapi bilamemikirkan bahawa kelahiran kamu bertiga ke dunia ini pemberian Allah yang tak ternilai mama berbalik kepasdda qadha dan qadar Allah. mama syukuri membesarkan kamu dalam serba kekurangan namun dengan perasaan tak mengenalputus asa,,
    menginginkan kamu bertiga berjaya itulah kebangaan mama..memory lama saat kita semua bersama memang mama sangat merindukan nya.. ketika mama dan papa kamu bahagia,saat kita semua bersatu hidup sebumbung tak perna luput dalam ingatan mama..tapi anak ku..siapalah mama dalam hidup bapa kamu yang tak pernah menghargai kehadiran mama malah tak pernah menghargaikelahiran kamu ke duania ini.. sesungguhnya dia gagal menunaikan tanggungjawap pada kamu dan kita semua.. tak apalah nak esok pasti ada bahagian yang bersinar.. mama yakin ada rahmat semua ini..mama tak pernah berputus asa mengharapkan yang terbaik untukkita sekeluarga ..nak.. janganberputus asakerana rahmat allah akan sentiasa menyinari kehidupan kita,kasihsayang allah akan sentiasa membahagiakan Allah..hatta dalam sujud mama padaNya abang , adik, sue tak pernah lepas dari doa mama.. retsu dan doa mama akan sentiasa ada bersama kamu walaupun suatu masa mama tak adalagi di dunia ini...Pesan mama walau setinggi mana kedudukan mu nanti jangan lupa dimana kau berasal, dan di mana kau bermula..
    jangan lupa solat 5 waktu, elakan perkara yang menjerumuskan diri mu ke lembah hina .. jadilah anak seni yang dihoramati, di segani di sayangioleh semua orang..
    jADIKAN DIRIMU ANAK TERBaIK YANG MAMA LAHIRKAN KE DUNIA INI DENGAN PENUH RASA BANGGA DAN SYUKUR.. SESUNGGUHNYA TANGISAN DAN RINTIHAN MU MENGINGATKAN MAMA SAAT MAMA MELAHIRKAN MU KEDUNIA INI..IANYA SAAT yang MAMA TAK PERNAH LUPAKAN SEBagai ibu.. semoga abang gembira dan bahagia sepanjang hayat abnag kelak,percayalah doa mama akan mengiringi tiap usahamu ..ingat pesan mama jangan angkuh .. biarlah sentiasa merendah diri ..abang adalah milik orang ramaiyang ..Insyallah pasti ada sesuatu yang memunggu di hadapanmu nanti..mama tak mampu jadi ibu terbAIK UNTUK KAMU TAPI mama berdoa agar kamujadi anak yang terbaik untuk mama...insyallah..

    ReplyDelete
  2. Doakan mama agar setiap usaha mammembuahkan hasil ..mama tak pernah kenalputus asa memberikan yang yterbaik untukmu.. doakan mama ketika sujud mu agar setiap usaha mama akan berjaya dan mama akan dapat hadiri show mu bila keadaan usin dapat diusai palan palan...sayang anak mama .. semoga Allah sentiasamelindungi mu nak..

    ReplyDelete