11.4.11

kebahagiaan, kesenangan, dan kekayaan bukan di tangan bapak.....semuanya datang daripada tuhan.....pada readers yang selalu follow entry saya.....mungkin anda tau saya memplagiat line ini dari mana dan ayat siapa kan???


ini bukanlah apa yang saya nak cakapkan di sini...sudah hampir setahun bergelumang dalam kehidupan sebagai anak seni...bermacam-macam perkara yang telah saya lalui...for ex:


1. kepenatan yang melampau...(semestinya)
2. kehidupan yang penuh dengan penipuan..
3. fren2 yang begitu menghargai erti persahabatan
4. nikmat bila dapat duit dengan usaha sendiri...(walaupun itu bukanlah yang terbaik.)

dan bermacam-macam lagilah.....saya senang dengan title yang ada pada saya sekarang iaitu seorang anak seni. entah kenapa dalam bidang ini saya rasa seolah-olah ada sesuatu yang akan menanti saya dihadapan sana....so saya akan teruskan usaha saya untuk membina nama dalam industri kita ini....hihihi...( bangga yang x leh blah). sekarang saya tengah ada tiga komiymen besar yang akan tiba x lama lagi....

1. produksi teater moden, BUAT MENYAPU SI AIR MATA. ini posternya



2. the chair, projek bersama emty space prod. ini posternya.


dan projek tahun akhir pelajar diploma iaitu oedipus ( teater klasik)



dan ada lagi lah beberapa produksi yang lain...tapi saya jadi krew jer...hihihi

well guys...tahts all utk entry kali nie...kalo ada nnt saya update lae k.

bubbye... luv u all...

No comments:

Post a Comment