12.6.11

malam yang aku lalui, penuh dengan kebingungan tatkala aku lagi memikirkan tentang percubaan aku utk menjadi seorang pengarah di pentas teater. pada mulanya aku ingin mengarah dua buah naskah pada masa yang sama....namun akhirnya aku terpaksa membuat pilihan.....cerita yang aku minat aku terpaksa korbankan demi menghasilkan sebuah sentuhan yang bermutu ditambah pula dengan bantuan daripada taulan yang berpengalaman lebih daripada diri ini...

apa pun semua idea akan ditumpukan kepada permainan randai yang bakal terhasil diatas pentas...dan aku menjajikan yang terbaik kepada semua audience....

sokongan yang padu amat aku hargai dari semua...dan aku berharap sentuhan kali ini akan menjadi masterpiece aku...yang akan dikenang ditanah airku sendiri....SABAH BAWAH BAYU...

kepada audience semua..nantikan persembahan "Gelanggang Tuk Wali" yang akan diselitkan dengan elemen randai yang mungkin belum dilihat di sabah dan mungkin jugak jarang dilihat oleh para penggiat dan peminat darama pentas di Sabah.....

kehadiran para aktivis di sabah amat aku harapkan....dan komen serta penambah baikan amat dialu-alukan..

sekian...

still got a lot of work to do.....

fuhhhhhh.....

No comments:

Post a Comment