4.8.11

BEST,BESTNYER,BEST KEW???

hai readers sekalian...

ary nie...aku ada satu perkhabaran yang baik utk anda semua(bagi saper2 yang follow entry aku...hahah)

malam semalam punya malam, aku ada nampak sorg awek nie...fuhhh...aku lepak semeja dengan dia. nama dia.#$%&*...he3.
mana leh bagi tau....kawan2 kelas dia cakap dia nie agak diva ckit tau...hurmmm..diva kew???

lepas tue aku try borak2 kosong dengan dia...tapi yang aku heran dgn budak nie...asal dia nampak aku mes akan kuar ayat nie...
( hai abang anip ). gullppp...!!!

waktu tue aku rasa...wakakakakakak....sapa2 yang cakap dia nie diva yang agak over sebenarnya salah!(sambil berdiri ala2 leftenan adnan)...ermmm...acmana leftenen tu berdiri ek???
condong kew...lurus kew...hemmm...aku pun x taw.

lepas tue...aku dah x kesepian lae selepas setahun aku belajar di aswara...cuba teka kenapa....sebab aku dah ada peneman hidup aku...hihihi( haaaa...yang nie double meaning nie)...bagi readers2 yang pandai dalam menafsir hati dan perasaan nie....cubala kalo korang dapat...

emmm...readers sekalian...selalunya..akan ada orang yang baca blog nie tanpa aku ketahui siapa dia..(walaupun hakikatnya mmg camtu kan.)

bila dia baca jer entry yang latest...mesti dia akan senyum atupun besa2 seyjo tgk entry aku ni kan?
hemmm...entah la..

apa pun aku nak share jugak yang aku punya pointer utk last semester dah meningkat...so semester nie aku nak target dekan.

emmm...senang citer...apa yang aku nak share dgn korg ari nie...sumenyer........

BEST!!!

ok la...i rasa itu jer la entry utk kali nie...hihhi bubbye uollsss..
(sambil bangun dari depan pc dengan gaya ala2 diva)

wakakakak

4 comments: