23.9.10

apa yg dah jadi dengan mereka....

KITA MASUK CNI 19 ORANG....KITA KENA GRADE 19 ORANG JUGAK....KITA KAN 1 FAMILY...

aku masih ingat lae ayat ni yg diluahkan oleh salah seorang daripada ahli SP...pada mulanya kami semua rasa sangat bersemangat kerana dapat berkongsi apa saja yg kami ada, x kirala duit ke, makan, minum, buah fikiran....semua kami boleh kongsikan dengan senang hati....walaupun sebenarnya aku tahu ada yg tidak seberapa dalam keintiman kami semua....ada juga yg suka menunjukkan sikap ego yg kadang kalo difikirkan sebenarnya x perlu pun...huhuhuhu.....tapi apa daya aku dan yg lain utk merubah mereka2 yang egois ni...sebab kami sedar yg kami x punya hak mutlak utk merubah dri mereka....ibu bapa lah yang harus memainkan peranan yangb amat besar dalam hal yg sebegini..huhuhu....

baru2 ini aku dengan yang lain dikejutkan lagi dengan satu berita gempar bahawa akan ada lagi 3orang anak seni yg bakal meninggalkan kami....aku menjadi keliru.....adakah kerana mereka tidak selesa belajar di sini...ataupun mereka menghadapi masalah peribadi yg mana tidak patut untuk kami campuri....seorang telah dapat tawaran kerja di AIR ASIA katanya....dan akan meninggalkan kami 18 orang tapi kami bersyukur kerana kami masih ada masa untuk berhibur dan berkongsi suka duka kami bersama dengan beliau sehingga ke akhir semester satu ni...seorang pula dapat tawaran kursus perundangan di UPM katanya...bermakna kami sudah jadi 17..dan yg paling gempar lagi, mungkin ada yg akan meninggalkan kami dalam masa yang terdekat ini...dan bagi aku dia adalah seorang LEADER yg sangat bagus..walaupun dia cuba untuk LOW PROFILE....tapi sifat kepimpinan yg ada dalam dirinya sangat jelas kelihatan....dan yg ini mungkin aku seorang yang baru tahu......rupanya...akan ada SEORANG lagi yg mungkin akan meninggalkan kami semua d cni...huhuhu...apalah ertinya sebuah perjuangan tanpa anggota2 elit yg telah terpilih utk mewakili keluarga masing2, wakil pada anak2 seni yg berbakat tapi tidak berkemampuan diluar sana...huhuhu...ingin aku nyatakan disini bahawa aku sangat sayang dengan kamu semua ....segala suka duka kita bersama akan aku kenang sampai bila2...dan bagi sahabat yg tetap akan menongkah arus kehidupan sebagai anak seni....aku doakan agar kita semua dapat bersatu hingga ke akhirnya....mungkin harapan pada mereka yg bakal meninggalkan kita masih ada d sini.....dan harapan inilah yg harus kita bawa bersama-sama dengan kita sehinggalah kita semua beroleh kejayaan bersama.....ternyata betul, tidak semua apa yg dirancang akan menjadi bukan? ...huhuhu..cukuplah dengan keadaan yg agak suram buat kita semua...huhuhu

SEKIAN

-insan akal celaru-

gud luck u guys..semoga kita berjumpa di mercu kejayaan


2 comments:

  1. sedihnya abg anip .
    satu-satu tgglkan ..
    huhu .

    ReplyDelete
  2. tu la pasal...huhuhu...tapi nda apa...mungkin lepas ni kana da lae kalo nda silap abg la...huhuhu

    ReplyDelete