27.9.10

sayonara......

hari ini,
mungkin kita akan kehilangan,
seorang lagi anak seni,
dia berbakat besar,
katakan apa saja,
berlakon, menyanyi, menari?
semua dia boleh buat....

tapi, kami semua faham,
kenapa dia mengambil keputusan untuk berhenti.
atas sebab2 yg x sepatutnya kami campuri.

didalam kelas ada yang selalu memanggilnya mama....walaupun umurnya masih lagi muda....heheheh
namun sifatnya yang tegas dapat dilihat samada dari luar atau pun dalam. tapi jauh disudut hatinya...kami tau dia sedih...sewaktu sedang makan tadi di cafe sebelah hostel...aku heran kenapa dia tiba2 berlalu pergi meninggalkan kami di sana....aku bertanya dengan yang lain...kenapa dgn dia?
mereka pun menjawab : tak tahu lah....aku mengangguk tanda mengerti....sejurus kemudian kami berjalan tanpa dia menuju ke tebing....(tempat kami selalu menjamu selera...nasi bujang kat kedai tu adalah YG TERBAIKKK....hihihi..SALUTE NGAN POK
apa yang aku melalut ni...huhuhuhu
awak...walaupun awak akan meninggalkan kami semua kami tetap akan kenang awak sebab kita pernah berjuang bersama-sama......huhuhu....saya dan mereka yg lain sayang dengan awak...
saya ingin memohon maaf seandainya selama perkenalan kita saya ada mengguris hati dan perasaan awak...saya tahu awak penyabar orangnya...tapi kalo da meletopppp.....faham2 je la kan...mals nak cakap..huhuhu...

apa pun awak, saya tetap gembira dapat berkenalan dengan awak...sebab.....sebab...sebab...hihihi...x da la..juz kidding.
dan kami semua harap bila awak da sampai ke bandaraya bersejarah tu nanti janganla lupa denga kami k.
hantar2 la gambar ke....apa2 la yang bleh mengubat rindu kami pada awak....kami janji kami x akan lupakan awak.

aku sempat copy dari apa yg si dia tulis dekat wallpost dia kat fb.

-
I WILL MISS U & ALL OF U... walaupun tanpa aku,ku harap kalian kuat n tabah.. jage SP baik2.. jgn hancurkan ape yg telah kita bina bersama..(ini amanat aku) ak tetap akan pantau korg tp dr jauh..u all always be in my heart..
agak terharu bila saya baca ayat ni....saya dapat rasa keikhlasan di sebalik ayat ni.
 akhir kata, kami semua sayang dengan awak.
tash shazleya rosli.
(duduk, tengah. )



semoga kenangan kita semua bersama di dalam SP akan kekal abadi sampai bila2.

SAYONARA


3 comments:

  1. aku tak sanggup untuk kehilangan dia...

    ReplyDelete
  2. what!!!!!!?????????????? weh....asal die belah weh?????

    ReplyDelete
  3. tak tau la pijie.....dia da banyak masalah..aku rasa cara yang terbaik yg dapat kita buat....support dia dalam apa pun keputusan yang dia rasa sesuai utk diri dia...huhu...sedih weiii

    ReplyDelete