27.9.10

KENANGAN

terlalu banyak kenangan kami bersama,
suka duka semua kami harungi bersama,
tapi aku masih merasa heran, sedih, terkesima,
kenapa pada saat dia ingin pergi jauh dari pandangan anak mata,
ada yang melafazkan perkataan benci padanya???

tasha....kami semua sayang kat ko...
aku dan yang lain akan tetap merindui tash walaupun dah x nampak dimata lagi..huhuhu...dan satu benda lagi ...kalo dapat biarlah tash pergi dengan tenang..kitorang x nak tash sedih2...kita bukan berpisah selamanya kan...hihihi...sebab kami yakin kami akan dapat jumpa tash lae kan pas ni...huhuhu






kalo tash ada masa...rajin2 la lawat blog kitorg k....mgkn ada jugak yang dapat dikongsikan bersama...huhhu.....x tau lae nak cakap apa da....semakin dekat kiraan masa...semakin kelu lidah untuk berkata...aku yakin ini bukan perasaan aku sorang...yg lain pun sama kot...huhhu...

apa pun tash.....kenangan kita semua akan abadi bersama selamanya...

- insan akal celaru -

2 comments:

  1. kenanagan...
    tinggal kenangan saja sekarang..
    hope budak2 fakulti teater akan lebih sukses!
    mari kita sama-sama gegarkan dunia seni!
    hidup aswara~

    btw, nanti ader masa singgah blog aku yer...
    http://kerdildesa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. bang,,, kawan abg tu p mna jua??? heeee~ cam blog orang putus chinta pun ada jua......

    ReplyDelete