14.9.10

KESEDIHAN

KESEDIHAN bukan sesuatu yg asing dan dapat dipisahkan dari dalam hidup seseorang
namun kenapa KESEDIHAN selalu di kaitkan dengan perasaan yg hiba...kehilangan org yg kita sayang..
dan ada jugak orang yg hidup sentiasa dalam KESEDIHAN. aku x tau kenapa banyak org perlu hidup dalam kesedihan...                                                                  
Add caption
yg paling sedih lagi...kenapa ada yg bleh tanya...*weii..korg x rasa sedih kerr....korg x nangis pun.........mestikah kalo kita sedih kena nangis.....dan aku selalu bagi jawapan yg ni kalo ada yg tanya bnd ni dgn aku...*memangla sedih....sapa yg x sedih kan.....tapi kalo kita nangis air mata darah sekali pun apa yg kita bleh buat...yg mati tetap x kan hidup semula.......sejak kecil aku di ajar utk tidak menanngis....tapi aku beranggapan sedih dan nangis bukanlah satu benda yg dapat dipaksa...ini adalah satu perasaan yg ikhlas yg lahir dari dalam lubuk hati seorang manusia yg berperasaan kan..,.

RENUNGKANLAH......

2 comments:

  1. hahah....inilah luahan idea yg celaru...lepas ni mgkn aku akan lebih matang dalam menulis...ko lek ja...

    ReplyDelete