15.9.10

malam yg heppy....

15 SEP

hari ni aku rasa heppy dapat hangout dengan classmate aku...(fakulti teater aswara)...aku enjoy la dapat merapatkan lae hubungan kami semua....malam ni aku banyak tengok ragam member2 suma....da tu kena plak lepak minum ...aku ingat cam kedai mamak aku besa lepak....sekali bukak menu...cam haram...terbeliak biji mata aku...tapi x pa sebab ada orang belanja kan...heheheh....best la malam ni...walaupun ada yg penat...of kos la penat kan...heheheh...lepas tu sebelah siang plak....ada kelas wayang kulit dengan pok mail....aku rasa la...mainan aku...da ada peningkatan ckit...walaupun ada part yg ke laut ckit kan...heheheheh

  
rasanya itu jelah yg aku nak khabarkan malam ni kan...heheheh...kalo ada ceta baru...x de hal...aku tulis lae k...heheheheh...bye...adioss

No comments:

Post a Comment